תקנון אתר

תקנון אתר אינטרנט ורדים ועוד (אתר בבעלות  משק זיו ושות – ח.פ 55009161)
זיו רוזס משק זיו רואה את הלקוח בחשיבות העליונה, תקנון האתר נועד כדי להדגיש את הנושאים החשובים ביותר בכדי להבטיח חווית קניה ושירות מיטבי ללקוחותינו. מומלץ לעיין בתקנון האתר לפני כל רכישה.

כללי

* תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר רק מטעמי נוחות והם מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.
כל הרוכש את שירותי האתר בכל דרך שהיא, אם בטלפון ו/או בכל צורה אחרת מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.

שעות פעילות החנות הינם:

  • בימים א-ה בין השעות 8:00 עד 18:00
  • בימי ו’ וערבי חג בין השעות 8:00 עד 15:00
  • בימי שבת וחג – לא מתבצעים משלוחים.

המוצרים יגיעו ליעדם בין השעות 11:00 – 16:00 או 15:00 – 20:00 לפי בחירת הלקוח, ניתן לתאם שעות אחרות. בישובים שבהם אין רישום מוסדר של כתובות ו/או יש קושי באיתור כתובת הנמען, תתואם אספקת המשלוח עם הנמען עצמו. במידה והנמען לא יהיה זמין ולא נצליח למצוא את ביתו באופן עצמאי יבוצע המשלוח ביום העסקים הבא. במקומות בהם הכניסה מוגבלת (מוסדות, מרכזי תעשיה ומסחר) יידרש הנמען להגיע לקחת את המשלוח בעצמו.
המוצרים באתר אינם כוללים דמי משלוח. מחירי המשלוח נקבעים בהתאם למיקום המשלוח, החל מסכום של 20 שקלים, במידה ולא צוין מחיר יש לברר עלות משלוח לפני ביצוע ההזמנה. משלוחים בקיבוץ היוגב הם חינם. כל הזמנות ו/או הודעות שיתקבלו בשירות הטלפוני ו/או בדואר האלקטרוני ו/או בחנות עצמה בימים א-ה עד השעה 15:00 יטופלו באותו היום. כל הזמנה שתתבצע לאחר השעה 15:00 תטופל ביום העסקים הבא. כל הזמנה שתתבצע לאחר השעה 11:00 בימי ו’ או ערבי חג יטופלו ביום העסקים הבא (יום ראשון\יום העסקים לאחר החג). כל הזמנה שתתבצע מחוץ לשעות הפתיחה של החנות יטופלו ביום העסקים הבא.

בכל שאלה הקשורה בזמני המשלוח והעלויות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו לבירור.

מוצרי החנות ושירות הלקוחות

הזמנות באתר יתקבלו בקניה מעל 120 ש”ח בלבד.
במידה ובוצעה באתר הזמנה הכוללת מוצרים נלווים כגון שוקולד\ואזה\בלון\כל מוצר אחר, אשר אזל מהמלאי, צוות זיו רוזס יבחר את המוצר המתאים ביותר להחליפו. במקרה וההזמנה כוללת פרחים עונתיים שלא נמצאים במלאי או לא בעונה, פרחים אלו יוחלפו בפרחים המתאימים ביותר.

* התמונות באתר מייצגות את הזרים בגדלים גדול וכמו כן הן להמחשה בלבד.

* אין כפל מבצעים. המבצעים תקפים לקניה בודדת באתר בלבד.

המבצעים המוצעים מעת לעת באתר, הינם עבור רכישות מכוונות שיעשו online, אלא אם צוין אחרת.

אבטחת המידע ושמירה על הפרטים האישיים של לקוחות

אתר ורדים ועוד “ziv roses משק זיו” מוגן על פי תקן ה-PCI הבינלאומי, סטנדרט האבטחה המחמיר בעולם לרכישות באינטרנט.
השימוש בו מוכתב על ידי חברות האשראי, כנהוג באתרי הקניות המובילים בארה”ב.

* הקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית.

במקרה של הקלדה שגויה של פרטים (לרבות הפרטים האישיים של הלקוח), שמורה לחנות ו/או למי מטעמה הזכות לפסול את ההצעה.
מחשב עיבוד הנתונים של החנות מנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות המתבצעות באתר. רישום זה יהווה ראיה לכאורה לאמור בפעולות אלו. חנות הפרחים “ziv roses משק זיו” נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן.

אתר “ziv roses משק זיו” מכיר בזכות הלקוחות ו/או המשתמשים לפרטיות ויימנע מהעברת מידע אודותיהם לצדדים שלישיים.
כמו כן חברתנו פועלת עפ”י חוק הגנת הפרטיות התשמ”א 1981.

ביטול הזמנה באתר ורדים ועוד

כל לקוח המבקש לבטל את הרכישה יודיע על כך טלפונית (04-9590501) וישלח במקביל הודעה בכתב (בפקס או באמצעות דוא”ל).
הודעות ביטול במענה הקולי או הודעות ביטול בכתב תקבלנה תוקף במידה והלקוח קיבל אישור שהן אכן התקבלו במערכת. אם התקבלה הודעת הביטול 12 שעות לפני ששוגרו המוצרים על ידי החנות, הרוכש יחויב על סך 5% מהעסקה. במידה והתקבלה הודעת ביטול לאחר 12 השעות הנ”ל יזוכה הלקוח על סך 50% מהעסקה. אם התקבלה הודעת הביטול לאחר ששוגרו המוצרים על ידי החנות ו/או מי מטעמה, לא ניתן יהיה לבטל את הרכישה והלקוח יחויב במלוא מחיר הרכישה.

מדיניות ביטולי עסקה יהיו עפ”י חוק הגנת הצרכן 1981.

הגבלת אחריות

אנחנו בחנות “ziv roses משק זיו” שואפים שכל המוצרים אותם אנו מציעים ללקוחותינו יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש.
אנו שמים דגש רב על איכותם וטריותם הגבוהה של הפרחים, העציצים, צמחי הנוי, זרי הפרחים וסידורי הפרחים. האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר, אם צורפו.

על פי החוק, אין בחובת החנות לאפשר החלפת מוצר באשר הוא.

התמונות המוצגות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יש לציין כי לאור העובדה שהתמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות במכשירים שונים, ייתכנו הבדלים ושינויים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות. בכל מקרה, חובת החנות, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש.

שינוי התקנון

“ziv roses משק זיו” שומרת לעצמה את הזכות לשנות מפעם לפעם את תנאי התקנון, וכן לשנות את מגוון השירותים והמחירים המוצעים וכן כל פרט אחר המופיע באתר, לרבות סגירתו ו/או ביטול ו/או צמצום ו/או הרחבת השירותים הניתנים בו, והכול על פי שקול הדעת הבלעדי של החנות ו/או של מפעילי האתר.