פרחים למרפסת -צמחיה למרפסת

בחירת סוגים מתאימים של פרחים למרפסת טיפוח מראה המרפסת על ידי פרחים וצמחיה מתאימה למרפסת

אתם מתגוררים בדירה במרכז העיר אבל רוצים להפוך את המרפסת הקטנה והפרטית שלכם לכמעין שמורת טבע? מסתבר שזה אפשרי ובמיוחד אם אתם בוחרים ומתכננים נכון. טיפוח המרפסת בעיר מצריך התייחסות מיוחדת בדומה לטיפוח הגינה. לא משנה היכן אתם מתגוררים התאמה נכונה של הצמחים אל הסביבה ואל תנאי השטח תאפשר לכם ליהנות משלל של צבעים ויופי נהדר. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי שתתייחסו אליהן כשאתם מתכננים זאת:

פנו אל הכתובת המתאימה – חשוב שתיעזרו באנשי מקצוע מהתחום. כאלה שיוכלו לסייע לכם בבחירת הצמחייה הנכונה ביותר עבור המרפסת שלכם תוך התייחסות לנתונים שונים. חפשו משתלה מקצועית בסביבה או אפילו חנות של פרחים וצמחיית בית טובה.
התאימו את הצמחים אל הסביבה – בין אם אתם מתגוררים באזור לח מאד, אזור שרבי וחם או אזור גבוה וקריר, חשוב שהצמחים שאתם בוחרים למרפסת שלכם יתאימו לתנאי מזג האוויר. וודאו שאתם בורחים בצמחים המתאימים, כדי שלא תהיינה הפתעות בהמשך.
מיקום נכון – ישנם צמחים שזקוקים לאור רב ואפילו לקרני שמש ישירות. צמחים אחרים מסתפקים באור מועט ויכולים לשרוד מצוין גם בסביבה מוצלת וחשוכה מעט. בדקו כמה אור יש לכם במרפסת ומקמו את הצמחים בהתאם למידת השמש שהם זקוקים לה.


צבעוניות – אם אתם מחפשים צמחיה למרפסת כדי להוסיף לא מעט צבע, חפשו כזו שכוללת גם פרחים צבעוניים בעונה. אם אתם מעוניינים ליצור סביבה ירוקה, תוכלו למצוא מבחר נהדר של אפשרויות ללא פריחה ובעיקר עם הרבה מאד ירוק ותחושה של טבע. וודאו מראש לפני שאתם בוחרים את הצמחים למרפסת, כיצד נראית הפריחה שלהם (במידה ואכן יש כזו) וגם כיצד מטפלים בה. האם יש צורך בהשקיה מיוחדת לאחר הפריחה, האם יש צורך בשמש ישירה וכדומה.

להזמנת עציצים וצמחים המתאימים למרפסת היכנסו לכאן